Vila Azzuro

Vila Azzuro

VILA AZZURO este situata in Mamaia Nord, la doar 4 km de statiunea Mamaia.Cartierul rezidential in care este situata locatia este populat cu vile, foarte select si linistit, recomandat in special familiilor cu copii si celor care doresc relaxare, departe de agitatia orasului si a statiunii Mamaia. Plaja amenajata este situata la 200m. Suprafata generoasa, 300 mp, cele 10 spatii de cazare independente, living ul open space, bucataria moderna complet mobilata si utilata, curtea interioara umbroasa. Este interzis accesul cu animale de companie in incinta vilei.Fumatul este interzis in incinta Vilei, exceptand balcoanele camerelor si spatiile amenajate/dotate cu scrumiere. Spatiile de cazare sunt organizate dupa cum urmeaza:PARTER: 1 camera DBL cu pat matrimonial si fotoliu, AC, cu baia in exterior; living generos cu canapea, TV; bucatarie complet utilata si mobilata, masa cu scaune pentru servirea mesei, vesela; gradina cu mese si scaune, gratar.ETAJ 1:- 2 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, 1 baie  cu cada, iesire la balcon; - 1 camera DBL deluxe cu pat matrimonial, dulap, TV, AC si baie proprie cu cadaETAJ 2 : 1 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie  cu dus, iesire la terasa 15m; 1 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie  cu dus1 apartament compus din 2 camere ambele  cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie  ETAJ 3:1 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie, iesire la terasa 30m; 1 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie, iesire la balcon; 1 camere DBL cu pat matrimonial, dulap, TV, AC, baie    Accesul la internet este gratuit in toata proprietatea.Parcarea este posibila in fata vilei, fara taxa, in limita locurilor disponibile!
CAZARE
de la
EUR2246EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Nova Route

Nova Route

North Area Of Mamaia Resort vezi hotelul pe harta
CAZARE
de la
EUR3469EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
ZENITH CONFERENCE SPA HOTEL

ZENITH CONFERENCE SPA HOTEL

REGULAMENT INTERN DE SECURITATE SANITARĂ OBLIGATORIU PENTRU TOTI OASPEȚII HOTELULUIPRIVIND PREVENIREA RĂSPÂNDIRII VIRUSULUI SARS - COV - 2POTRIVIT PREVEDERILOR LEGALE ȘI REGULILOR GENERALE SANITAREREGULI SPECIALE APLICABILE IN HOTELUL ZENITH IN SEZONUL ESTIVAL 2020Datorită condițiilor deosebite determinate de pandemie și de reglementările specifice aplicabile, vă rugăm să luați notă că o parte dintre condițiile de comercializare și regulile interne utilizate curent, promovate anterior în anexa la voucher/confirmare a rezervării și cunoscute de oaspetii noștri, sunt parțial suspendate sau modificate pe durata sezonului estival 2020, restul prevederilor care nu sunt anulate sau modificate de regulile speciale din acest sezon, își păstrează valabilitatea și aplicabilitatea.Vă rugam sa dați dovadă de civism și să respectați întocmai regulile interne precizate și îndrumările personalului hotelului.TRANSMITEREA COVID-19Luând în considerare informațiile de specialitate, prevederile legale și toate reglementările privind securitatea sanitară emise la nivel global și local până în acest moment, COVID-19 se transmite prin secreții eliberate în atmosferă sau pe suprafețe. Contactul direct cu o persoană infectată, prezența într-un mediu contaminat sau contactul indirect, atingând suprafețe sau obiecte contaminate prin secreții respiratorii și apoi atingerea gurii, nasului sau ochilor, toate reprezintă modalități de transmitere.MĂSURI SPECIFICE IN HOTELMăsurile principale de prevenție includ:✓ spălarea frecventă și insistentă a mâinilor, pentru 20 – 30 secunde;✓ distanțarea fizică la minimum 1,5m;✓ evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;✓ evitarea atingerii inutile a suprafetelor;✓ evitarea sau reducerea la maximum a contactului direct cu alți oaspeti sau cu angajații;✓ menținerea unei igiene respiratorii corecte (tehnica de tuse sau strănut cu utilizarea de batiste de nas de unică folosință, urmată de igiena mâinilor)✓ obligativitatea purtării în toate spațiile publice a măștilor de protecție, (cu exceptia momentelor in care sunt servite produse alimentare si bauturi);✓ respectarea intocmai a regulilor obligatorii stabilite de către managementul hotelului si prezentate in regulamentul de fata;MĂSURI ASUMATE DE MANAGEMENTUL HOTELULUI ZENITHEchipa de management a hotelului Zenith adoptă o atitudine responsabilă și pro-activa, constituind un grup de actiune cu atribuții clare privind asigurarea condițiilor sanitare optime pentru oaspeti si angajati.1. Plan de acțiuneA fost implementat un set amplu și complex de reguli și proceduri interne, respectând totodata și normele în vigoare stabilite de autoritățile centrale și locale pentru sănătate publică, pentru a preveni infectarea în rândul oaspeților, cat și al angajaților, pentru respectarea normelor noi de igienă, curățenie și dezinfectare, curățarea camerelor și spațiilor comune.2. Mobilizare și resurseEchipa de management a hotelului a alocat resurse financiare suplimentare semnificative pentru a asigura îndeplinirea intocmai a noilor criterii de siguranță sanitară și a urmarit ca implementarea noilor proceduri să fie facută complet și eficient. Acestea vor fi actualizate constant în funcție de noi norme emise de către autoritățile competente.Pentru siguranța oaspeților hotelului, managementul aplica următoarele principale măsuri in relație cu personalul angajat (scurt extras din Regulamentul Intern de Securitate Sanitara):✓ măsurarea temperaturii angajaților în momentul sosirii la program. Angajaților a căror temperatură va depăși 37,3⁰ C sau prezintă alte simptome asociate prezentei virusului li se va interzice accesul la locul de muncă;✓ amplasarea în toate spațiile de lucru de dozatoare cu soluție pentru igienizarea mâinilor;✓ dotarea fiecărui departament din cadrul unității hoteliere cu echipamente de protecție individuală (masti, manusi, ochelari,combinezon, halate de unica folosinta) și soluții igienizante specifice fiecărui loc de muncă;✓ instruirea corectă a personalului care interacționează în mod direct cu oaspeții (recepționeri, ospătari, barmani, bucatari, cameriste, maseuri, referenți, tehnicieni, agenti de securitate) privind respectarea normelor de igienă personală și distanțare fizică; respectarea normelor privind igiena locului de muncă;✓ instruirea corectă a personalului din departamentul de curățenie cu privire la soluțiile de curățare și igienizare a camerelor și a tuturor spațiilor publice. Procesul de curățenie este intensificat astfel încât să asigure prestarea tuturor serviciilor în condiții de siguranță;✓ instruirea corectă a personalului din departamentul de alimentație publică privind implementarea noilor norme de siguranță sanitara impuse în procesul de preparare și servire al alimentelor și băuturilor;✓ afișarea în toate spațiile domestice a documentelor informative în vederea amplificării importanței privind respectarea strictă a noilor proceduri de catre personalul angajat, precum si afișarea informațiilor actualizate privind reguli si proceduri;3. MonitorizareGrupul de actiune monitorizeaza constant respectarea regulilor si procedurilor atât de catre angajați, cât și de către oaspeți și evaluează permanent eficiența măsurilor luate la nivelul hotelului, pentru a identifica măsurile realizate corect sau cele insuficiente și aplicarea măsurilor corective unde aceastea se impun. Ignorarea și nerespectarea întocmai de catre oaspeți a regulilor stabilite în prezentul regulament intern de securitate face absolut inutil efortul financiar și logistic al hotelului și angajaților săi de a implementa și respecta regulile interne de prevenție și siguranță.4. Centralizare și trasabilitatePentru o deplină siguranță a oaspeților hotelului se pastrează o evidența atentă privind toate acțiunile întreprinse și măsurile luate zilnic de angajați pentru a asigura un mediu sigur și sanatos . Acest centralizator se folosește pentru îmbunătățirea acțiunilor și procedurilor implementate. Deasemenea se urmărește modul de conformare a oaspeților cu regulile obligatorii precizate în prezentul regulament. Ignorarea constanta sau încălcarea repetată cu buna stiinta a regulilor și a conduitei precizate în acest regulament intern de securitate si a celor general valabile precizate de autoritati, poate determina managementul hotelului sa sesize autoritatile sanitare locale privind atitudinea persoanelor care nu se conformează si care pun în pericol pe ceilalti oaspeți și pe angajații hotelului.5. Servicii de cazare5.1 Reguli generale✓ înainte de a intra in hotel, în zona de recepție și în toate celelalte spații publice ale hotelului oaspeții AU OBLIGAȚIA DE A PURTA MASCĂ DE PROTECȚIE;✓ la sosirea în hotel oaspeților li se va măsura temperatura corporală. Oaspeții a căror temperatură va depăși 37,3⁰ C vor ramane în exteriorul hotelului și dupa 5 minute se va măsura încă odata temperatura. Daca se va situa tot peste nivelul de 37,3⁰ accesul în hotel nu va fi permis oaspetele fiind îndrumat sa contacteze medicul de familie sau autoritățile sanitare;✓ oaspeții au obligația de a păstra distanța minimă de 1.5 m față de ceilalți oaspeți sau de angajatii hotelului și vor respecta distanța marcată cu elemente de semnalizare față de frontul recepției;✓ oaspeții nu vor utiliza holul recepției ca și spațiu de socializare; accesul în acest spațiu se va face doar pentru efectuarea procedurilor de cazare, pentru solicitarea de informații și pentru circulația către alte facilități ale hotelului;✓ oaspeții vor parcurge informațiile incluse în Regulamentul Intern de Securitate Sanitară pentru oaspeții hotelului Zenith primite de la agenția de turism sau de la agenți de rezervări ai hotelului (în funcție de modalitatea efectuării rezervării dvs.) înainte de a sosi la hotel, accesând www.zenithhotel.eu sau pentru împrospătarea informațiilor, fiind deja în hotel, din materialul tipărit și primit de la recepție sau scanând codurile QR amplasate în mod vizibil în spațiile publice și obținând astfel acces direct de pe telefon la aceste informații;✓ respectarea precizărilor însemnelor de pe podea în vederea pastrării distanței fizice și a traseelor corecte de circulație, precum si a altor indicatii afisate in interiorul proprietatii;✓ pentru limitarea contactului cu personalul din recepție, evitarea aglomeratiei și a timpului in exces petrecut asteptând la coadă, utilizați metode alternative de comunicare, deoarece în principiu nu vor mai fi acceptate vouchere tipărite;✓ voucherele emise de către agențiile de turism trebuie transmise pe e-mail la adresa: rooms@zenithhotel.eu , pe aplicația WhatsApp sau telefonic la numarul 0732 121 606 preferabil cu 24 de ore înainte de sosirea în hotel sau cel mai târziu în ziua sosirii cu minimum 4 ore inainte de sosire;✓ odată cu voucherul se vor transmite informațiile privind toate persoanele care se vor caza în baza voucherului ( nume, prenume, seria act identitate ) necesare întocmirii anticipate a fișei de anuntare a sosirii, potrivit fișei descărcate de pe website-ul hotelului. Nu se vor transmite pe e-mail sau pe whatsapp copii ale buletinelor sau cărților de identitate;✓ tot împreuna cu voucherul se va trimite și declarația pe proprie răspundere ( care se poate descarca de pe site-ul hotelului) a fiecarei persoane adulte privind asumarea respectării întocmai a regulilor general valabile promovate de autoritati, a regulilor din prezentul regulament, precum și asumarea responsabilităților și oricăror situații determinate de deplasare și sejur.✓ oaspeții care au ales să transmită anticipat voucherul, datele necesare fișei de sosire și declarația pe proprie răspundere, precizând ora aproximativă a sosirii ( ESTE CATEGORIC EXCLUSĂ POSIBILITATEA DE CAZARE ÎNAINTE DE ORA 16:00) pot beneficia de o procedura de cazare mai rapida, in functie de numarul de oaspeti, însa exclus inainte de ora 16:00;✓ după îndeplinirea rigorilor de acces în incintă, la recepție se va semna fișa de anunțare a sosirii deja completată de recepție cu datele trimise anticipat și se va primi cardul dezinfectat și protejat;✓ tot pentru limitarea contactului cu personalul din recepție și evitarea aglomerației, oaspeții sunt încurajați să:- utilizeze metodele de plată anticipata prin virament, online (prin platforma euplatesc.ro) sau la recepție prin intermediul cardurilor contactless;- sa efectueze procedurile de începere a cazării (check-in) sau terminare a cazarii (check-out) la ore mai libere (09:00 – 11:00 la plecare și 16.00 – 18.00 la sosire), evitând astfel perioadele aglomerate;✓ în cazul rezervărilor multiple (grupuri organizate sau familii cu multe persoane) se va solicita coordonatorului de grup să efectueze procedura de check-in și totodată acesta va reprezenta, pe cat se poate, contactul direct între grup și departamentul de recepție pe toata durata sejurului; coordonatorul de grup are obligația de a transmite cu 24h înainte de data sosirii lista nominală a oaspeților, pe adresa: rooms@zenithhotel.eu, informațiile necesare completării fișelor de anunțare a sosirii și declarațiile pe proprie raspundere a tuturor membrilor adulți ai grupului;✓ cardurile de acces în cameră și etichetele pentru bagaje vor fi înmânate coordonatorului de grup iar acesta le va distribui membrilor grupului;✓ pentru nici un motiv, altul decat defecțiuni tehnice neremediabile, camera deja alocată oaspeților nu poate fi schimbată dupa efectuarea formalităților de cazare și intrarea în camera. În cazul unor solicitări speciale pe deplin justificate privind alocarea lângă anumite persoane sau pe un anumit palier, acestea trebuie transmise în avans și, eventual, vor putea fi confirmate, insa exclusiv în limita disponibilității hotelului;✓ în vederea limitării interacțiunii fizice, oaspeții au posibilitatea solicitării facturilor fiscale direct pe email, însa pentru acest scop trebuie furnizata adresa de corespondență;✓ de principiu oaspeții vor evita utilizarea lift-urilor, optând pentru accesul pe scări. În cazul în care acest lucru nu este posibil, lift-urile vor putea fi utilizate numai de o singură persoană, sau pana la 4 daca sunt membri ai aceleiasi familii;✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție folosite (măști, mănuși) numai in cosurile de gunoi din camera ocupata sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mâinile;✓ apelăm la conștiinta și discernământul oaspeților care eventual au un istoric de călătorie în zonele afectate, care au avut contact cu persoane confirmate cu infecția SARS-Cov-2, sau care dezvoltă simptome specifice și îi rugăm să nu se prezinte la hotel pentru derularea serviciilor achiziționate și să informeze de îndată autoritățile sanitare;✓ pentru mai multe informații și îndrumări medicale oaspeții pot utiliza numerele de telefon ale spitalelor locale și numerele de asistență ale centrelor locale de urgență: Direcția de Sănătate Publică Constanta – 0241.480.940 / 0241.551.218; Spitalul Municipal Clinic de Urgență „Sf.Ap.Andrei” – 0241.743.447;5.2. Reguli privind sosirea la hotel✓ pentru a li se permite accesul în hotel, la sosire oaspeții sunt obligați să prezinte declarația pe propria răspundere descarcată de pe website-ul hotelului, completată și semnată, chiar dacă a fost trimisă anticipat scanată prin mijloace electronice. Declarația va fi păstrată timp de maximum o luna de la data intrării, cu respectarea regulilor de protecție a datelor personale.✓ este interzisă manevrarea autovehiculelor de către personalul angajat al hotelului. În masura în care oaspetele gaseste loc liber in parcarea privată a hotelului, responsabilitatea manevrelor de parcare revine exclusiv oaspetelui. Paznicul parcarii nu are voie să preia cheile mașinilor parcate.✓ pentru a putea respecta intocmai toate normele igienico-sanitare impuse de situația pe care o parcurgem si ca să existe timpul necesar ca toate camerele să poata fi curățate și dezinfectate corespunzator ESTE CU DESĂVÂRȘIRE EXCLUSĂ POSIBILITATEA CAZĂRII ÎNAINTE DE ORA 16:00. ÎN ZIUA ÎNCEPERII SEJURULUI OASPEȚII TREBUIE SĂ NU AJUNGĂ LA HOTEL ÎNAINTE DE ORELE 16.00, PENTRU CĂ REGULILE DE DISTANȚARE FIZICĂ NU VĂ PERMITE ACCESUL ȘI STAȚIONAREA ÎN HOLUL HOTELULUI A MAI MULT DE 30 PERSOANE ÎN ACELAȘI TIMP.✓ aceleași condiții se aplică și în cazul plecărilor la final de sejur. ÎN ZIUA PLECĂRII ELIBERAREA CAMEREI ȘI PĂRĂSIREA INCINTEI HOTELULUI TREBUIE SĂ AIBĂ LOC PÂNĂ LA ORA 12:00. PERSOANELE CARE ȘI-AU ÎNCHEIAT SEJURUL NU POT RĂMÂNE ÎN HOTEL DUPĂ ORELE 12:00.✓ aceste măsuri sunt stabilite pentru protecția tuturor oaspetilor și angajaților, pentru eliminarea oricărei aglomerări în holul recepției, pentru reducerea maximă a interferenței și contactului între oaspeții care pleacă și cei care vin și pentru a asigura timpul necesar și posibilitatea efectuării corecte și integrale a tuturor procedurilor de curățenie și dezinfectare a spațiilor de cazare;✓ dacă se solicita manevrarea de catre personalul hotelului a bagajelor în incinta hotelului, atunci operațiunea se va efectua numai de către asistenții din recepție cu ajutorul căruciorului de bagaje (dezinfectat în prealabil și ulterior);✓ în vederea evitării oricărui tip de contaminare a camerei proaspăt curățate și igienizate transportul bagajelor oaspeților se va efectua exclusiv până în dreptul ușii camerei alocate.5.3. Reguli pe parcursul sejurului✓ înainte de oricare noua ocupare a fiecarei camere, toate structurile sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substațe de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cât și pentru dezinfectare;✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală a fiecarei camere înainte de sigilare se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;✓ după dezinfecția finală ușa fiecărei camere se închide și se blocheaza prin sigilarea fantei de introducere a cardului magnetic. Sigiliul va fi îndepărtat numai de următorul oaspete, la momentul accesului în camera pregatită pentru o noua ocupare;✓ menajul zilnic se efectuează în ordine aleatorie, cameristele anunțând intenția de intrare în camere prin ciocănituri în ușă și precizarea verbală „SERVICIU”, zilnic începând cu ora 08:30 și pana la 13:30. După ora 13:30 nu se mai efectuează serviciu de menaj, ci datorită procedurilor mult mai laborioase de curățenie și dezinfecție, după ora 13:30 se lucrează exclusiv la pregatirea camerelor pentru ocupare nouă;✓ dacă pe durata sejurului oaspeții doresc o reducere a contactului cu angajații, atunci serviciul de menaj zilnic se poate efectua numai la solicitarea expresă a ocupanților camerei prin utilizarea etichetei verzi „DORESC SA FIE CURĂȚATĂ CAMERA” (clean my room), ce va fi agățată de mânerul exterior al ușii numai la momentul ieșirii din camera, insa nu mai târziu de ora 12:00. În această situație menajul se va efectua conform procedurilor interne și standardelor de clasificare, însă exclusiv in perioada când oaspeții nu sunt în cameră;✓ în cazul în care contactul cu angajatii nu este deloc dorit si serviciul de menaj se amână, atunci se va utiliza eticheta roșie „NU DERANJAȚI” ( do not disturb) ce va fi agățată de mânerul exterior al ușii pe durata zilei / zilelor / sejurului, atât cât timp nu se dorește accesul în cameră;✓ atat timp cat mesajul „NU DERANJAȚI” va fi pe usa, camerista de serviciu nu va accesa acea camera;✓ dacă există această opțiune de amânare a menajului zilnic, pentru schimbarea prosoapelor și completarea consumabilelor din baie ( o singură dată pe zi ) se va contacta guvernanta la numarul 0786 805 705 (în intervalul 08.00 – 16.00) sau Dept. Recepție la numărul interior 333 sau 0732.121.606 și se va preciza momentul la care camera este liberă și se pot schimba prosoapele și consumabilele;✓ dacă se optează pentru un acces cât mai rar al personalului hotelului în camera ocupată de oaspete, atunci golirea zilnica a coșului de gunoi se poate face cu ușurință dacă înainte de culcare se leagă la gura punga de gunoi și se scoate coșul la ușă. A doua zi de dimineața, coșul gol dezinfectat cu o noua pungă va aștepta în fața ușii;✓ în cazul unei defecțiuni tehnice la camera ocupată, oaspeții vor notifica departamentul de recepție apelând numarul de telefon 0732.121.606 sau interior 333. Accesul în cameră al reprezentanților departamentului tehnic se va face respectând rigorile igienico-sanitare și exclusiv în lipsa oaspeților;✓ hotelul recomandă ca ventilarea camerei să se efectueze natural cat mai mult timp prin deschiderea ușii de la balcon și să se mențină la minim utilizarea sistemului de răcire. Astfel se limiteză orice risc, chiar dacă sistemul de ventilație al hotelului este cu funcționare independentă pe fiecare cameră și filtrul ventiloconvectorului este pulverizat cu substanțe dezinfectante după fiecare ocupare;✓ la intrarea și ieșirea din cameră, oaspeții sunt rugati să-și igienizeze mâinile utilizând apă și săpun, iar la trecerea prin spațiile publice să foloseasca produsele dezinfectante de la dozatoare;✓ tipăriturile din camere, mapa cu informații, broșuri și reviste au fost complet eliminate din rațiuni de securitate sanitară. Însa toate informațiile necesare privind hotelul vor fi derulate pe canalul intern de televiziune (1 ), pot fi descarcate direct pe telefon sau pe tableta prin scanarea codului QR afișat în camera, sau se poate accesa website-ul hotelului: www.zenithhotel.eu. Tot prin scanarea altor coduri QR afisate în camera oaspeții au acces la prezentul Regulament Intern de Securitate Sanitara, la instrucțiunile de rezervare mese și acces la restaurant, meniul restaurantului, meniurile zilei, meniul de bar, instrucțiunile de rezervare loc la piscina, la plaja, la masaj și tarifele aferente.✓ din rațiuni de securitate sanitară și datorită dificultății excesive de gestionare fara proceduri laborioase de dezinfecție care implică durata mare de prezența în camera, cât și nevoia de personal suplimentar, serviciul de minibar este complet eliminat în sezonul estival 2020.✓ camerele de hotel nu dispun de frigider, ci numai de un răcitor (minibar) dedicat exclusiv răcirii unor sticle miniaturale cu alcool, bere, vin sau răcoritoare. Aceste răcitoare nu au refrigeratoare în masură să păstreze alimente și în nici un caz nu pot asigura păstrarea alimentelor pentru sugari și copii mici. Insistăm să nu se păstreze alimente în minibar. Daca minibarul este umplut cu alimente și acesta nu răceste, acest lucru nu înseamnă că nu ca nu funcționeazț. Minibarul se va utiliza exclusiv pentru răcirea câtorva sticle sau doze proprii de băuturi.6. Servire mic dejun, prânz și cină bufet, restaurant a la carte, bar6.1. Reguli generale✓ în fiecare noapte si zilnic in intervalele dintre mic dejun, dejun si cina, spatiile de servire sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substante de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cat și pentru dezinfectare;✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală a spatiilor se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;✓ după fiecare client/grup se va asigura dezinfecția meselor precum a suprafețelor și a ustensilelor utilizate în timpul meselor de către clienți;✓ accesul în spațiile de servire ale restaurantului și barului, pentru absolut orice fel de serviciu, se poate face în limita disponibilității numai cu rezervare prealabila, (chiar și cu 15 minute în avans, preferabil cu mai multe ore ) efectuate exclusiv telefonic cu apel vocal, ideal cu o zi inainte, numai intre orele 12:00 si 20:00 sau în aceiași zi numai dupa ora 08:00, la numărul de rezervari 0732 121 614 ;✓ confirmarea sau sugestia unui alt interval orar pentru rezervare este în funcție de numărul deja existent de rezervări pentru fiecare interval orar alocat fiecarui tip de serviciu;✓ accesul la spațiile exterioare (terase) si interioare ale restaurantului sau barului se face numai printr-un singur punct și numai în baza numărului de confirmare a rezervarii, numărului camerei și numărului de persoane pentru care s-a efectuat rezervarea;✓ accesul la spațiile de servire a micului dejun se face în baza numărului camerei ocupate și în baza unei optiuni pealabile privind seria/ora aleasa pentru întregul sejur la momentul efectuării cazarii;✓ oaspeții care acceseaza terasele sau spatiile interioare ale restaurantului sau barului vor fi monitorizați in vederea unui triaj observațional, iar in cazul unei suspiciuni oaspetele este rugat să-și verifice temperatura cu echipamentul disponibil la intrare. Oaspeții care au temperatura peste 37,3⁰ C sunt indrumati sa-si contacteze medicul de familie;✓ oaspeții care vor sa intre în zonele terasei sau salonului pentru servire mic dejun, a terasei sau salonului restaurantului sau barului trebuie să fie îmbrăcați decent și complet, trebuie să respecte normele de igienă personală (mâinile proaspat spalate cu apă și săpun), să țină seama de distanțarea fizică impusă, să poarte măștile de protecție pana la momentul în care sunt servite produse alimentare și băuturi;✓ oaspeții care intră sau ies de pe terase, din restaurant sau din bar sunt obligați să își igienizeze mâinile cu soluții dezinfectante de la dozatoare montate vizibil la intrarea în aceste zone;✓ oaspeții trebuie să respecte pe întreaga durată a servirii meselor măsurile luate pentru distanțarea fizică atât față de angajați cat și față de ceilalti oaspeți. Pe terasă sau în saloane, amplasarea meselor și scaunelor nu poate fi modificată sub mici un motiv;✓ intre scaunele cele mai apropiate de la mese diferite distanta va fi 2 m pe orice directie si intre ocupantii unei mese va fi o distanta de 1,5 m;✓ membrii aceleiasi familii sau persoanele care locuiesc la aceiasi adresa pot sta la aceiasi masa fara respectarea unei distante de 1,5 m intre persoane, insa nu pot depasi numarul de patru;✓ este interzis transferul meniurilor, solnițelor, olivierelor și a altor obiecte de pe o masă pe alta;✓ intervalele orare alocate pentru servirea tuturor meselor (mic dejun, dejun și cina) sunt strict determinate, pentru a permite în egală măsură tuturor oaspeților să servească masa. Intervalele orare dedicate dejunului și cinei vor fi postate pe monitoarele de informare de intrarea în restaurant, pe celelalte trei monitoare din spațiile publice, pe canalul TV intern din fiecare cameră, pe website-ul hotelului sau scanând codurile QR afișate în camere sau amplasate în mod vizibil în spațiile publice;✓ oaspeții nu pot solicita personalului organizarea de mese cu un număr de participanți mai mare decat cel impus de reglementarile in vigoare, unirea mai multor mese sau adăugarea de scaune în jurul unei mese fiind interzisa;✓ oaspeții vor respecta marcajele de circulație aferente fiecărui salon/terasă privind accesul și părăsirea acestor spații;✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție utilizate numai in camera pe care o ocupă sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mainile;✓ pentru consultarea listelor de meniu acestea pot fi descărcate pe telefoanele personale prin scanarea codurilor QR afișate, sau solicita ospătarului meniul tiparit de unică folosință sau care este postat pe o tabletă, din motive de securitate sanitară meniurile clasice fiind eliminate;✓ plata pentru serviciile de masă comandate și consumate preferabil să se facă cu cardul de credit/debit, pentru a limita contactul cu banii și cu personalul de serviciu.✓ accesul către și de la zona de terasă si către și de la zona toaletelor publice se face va respectând culoarele unidirecționale, separate, de intrare și de ieșire;6.3. Servicii de masă, tip bufet in incinta restaurantului (precizari pentru momentul în care se va permite utilizarea spațiilor interioare)✓ până la data la care va fi permisă servirea în saloanele interioare nu vor fi organizate mese de prânz și cină tip bufet;✓ pentru momentul in care vor fi permise serviciile in incinta, pentru serviciile de masă în regim de bufet preplătit, oaspeții vor respecta întocmai intervalele orare de servire anunțate și postate pe monitoarele de informare de la intrarea în restaurant, pe celelalte trei monitoare din spațiile publice, pe canalul TV intern din fiecare cameră, pe website-ul hotelului sau scanând codurile QR afișate în camere sau amplasate în mod vizibil în spațiile publice;✓ accesul în zona de servire pentru serviciile de masă organizate în regim bufet pentru cei care au platit deja, dar in egala măsură și pentru cei care vor sa plăteasca pe loc pentru acest tip de serviciu, se face în limita disponibilității efectuate exclusiv telefonic cu apel vocal, ideal cu o zi inainte, numai între orele 12:00 și 20:00 sau în aceiași zi numai dupa ora 08:00, la numărul de rezervari 0732 121 614✓ confirmarea orei alese se poate face numai în funcție de gradul de ocupare al spațiului dedicat acestui tip de serviciu, sau va fi recomandat un alt interval orar;✓ la momentul in care va fi permisa efectuarea serviciilor in incinta, oaspeții care au ales acest tip de serviciu nu vor avea acces individual direct la produsele alimentare, la preparatele culinare sau la băuturi, ci vor putea numai să vizualizeze bufetele și barurile și să indice personalului aflat în spatele bufetului ce preparate să i se pună pe farfurie și ce bautură în pahar;✓ personalul care asistă serviciul de bufet la mic dejun, prânz sau cină, echipat cu manuși și mască, se va afla pe latura interioară a bufetelor, pe cea exterioară aflându-se oaspetele, separat de preparate cu panouri transparente de siguranță sanitară. La indicația oaspetelui asistentul de bufet așeaza pe farfurie preparatul ales, sau barmanul toarnă în pahar bautura selectată și le da oapetelui pe ghiseul special pentru servire;✓ oaspeții își aleg mesele la care să se așeze ca să servească preparatele și pot repeta procedura de selecție ori de cate ori vor, în limita intervalului de timp alocat;✓ pentru a reduce contactul între oaspeți și angajați, oapeții pot alege ca în drum spre bufet, pentru o noua selecție, să lase farfuriile folosite la stațiile de debarasare amplasate accesibil.6.4. Servicii de masă tip a la carte in saloanele restaurantului (precizari pentru momentul în care se va permite utilizarea spațiilor interioare)✓ pentru momentul în care va fi permis accesul în incinta restaurantului serviciul a la carte aferent restaurantului și barului, se poate face în limita disponibilității numai cu rezervare nominala prealabila, ( chiar și cu 15 minute în avans, preferabil cu mai multe ore ) efectuate exclusiv telefonic cu apel vocal, ideal cu o zi înainte, numai între orele 12:00 și 20:00 sau în aceiași zi numai dupa ora 08:00, la numărul de rezervari 0732 121 614;✓ accesul la spații și serviciile de masă în regim a la carte vor fi furnizate exclusiv în baza rezervării și numărul camerei, în limita numărului de persoane precizate și numai în intervalul orar confirmat;✓ intervalele orare dedicate serviciului a la carte pentru dejun și cina vor fi postate pe monitoarele de informare de la intrarea în restaurant, pe celelalte trei monitoare din spatiile publice, pe canalul TV intern din fiecare cameră, pe website-ul hotelului sau se pot descărca în telefoanele personale scanând codurile QR afișate în camere sau amplasate în mod vizibil în spațiile publice;✓ personalul care asigura serviciul a la carte la prânz sau cină foloseste permanent mască și mănuși;✓ oaspeții nu pot depăși intervalul orar alocat pentru servirea meselor în regim a la carte, pentru a permite personalului realizarea procedurilor necesare de curățare și dezinfectare a suprafețelor înainte de sosirea următorilor clienți;✓ pentru scurtarea duratei petrecute în salonul a la carte, clienții vor putea comanda preparate culinare chiar și la momentul efectuării rezervării din lista meniu generală de folosința personală care poate fi preluată de la restaurant sau din recepție, toate informatiile fiind incluse și în website-ul hotelului sau putând fi descărcate pe telefonul personal prin scanarea codurilor QR afișate în cameră și în spațiile publice.7. Centru de evenimente7.1 Reguli generale (precizări pentru momentul în care se va permite utilizarea spațiilor interioare)✓ oaspeții care se află în zona sălilor de conferințe trebuie să respecte norme stricte de igienă personală precum și purtarea măștilor de protecție;✓ oaspeții care intră sau ies din centrul de evenimente sunt obligați sa își igienizeze mâinile cu soluții dezinfectante disponibile la intrarea în aceste zone;✓ în zonele destinate întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor, ca și în cazul altor spații comune, este întotdeauna obligatorie respectarea distanței între persoane (cel puțin un 1,5 m ). În cazul unor întâlniri în jurul unei mese, distanța dintre persoane trebuie să fie de minimum 2 m. Regulile de distanțare fizică vor fi afișate la loc vizibil in incinta centrului de conferinte si vor trebui respectate la intrarea în centru, în foyer, în săli pe durata organizării întâlnirilor, în timpul pauzelor de cafea și în timpul ieșirii din centrul de conferințe.✓ oaspeții nu vor solicita personalului organizarea de ședinte/întâlniri cu un număr de participanți mai mare decat cel impus de catre autorități și nu vor proceda la reducerea distanței dintre mese și/sau scaune.✓ fiecare participant la eveniment va păstra același loc ocupat pe întreaga durată a evenimentului, fiind interzis să utilizeze consumabilele celorlalti participanți (carnețele, pixuri, markere, etc.).✓ oaspeții vor respecta marcajele de circulație aferente fiecarei săli de conferințe privind accesul și părăsirea acestor spații;✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție utilizate numai in camera pe care o ocupă sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mainile;✓ este interzisa utilizărea la comun a microfoanelor mobile, mouse-ului, tastaturilor, ecrane tactile, telecomenzi etc. În cazul în care acest lucru nu este posibil, este necesară curățarea cu dezinfectant între utilizări;✓ în intervalele de pauză, spațiile de conferință vor trebui aerisite natural;✓ serviciul de garderoba nu este disponibil.7.2. Servirea pauzelor de cafea✓ pentru serviciile de pauză de cafea oaspeții vor respecta intervalele orare de servire stabilite în prealabil cu organizatorii evenimentului ;✓ oaspeții nu vor manipula produsele alimentare sau băuturile, acest lucru fiind făcut exclusiv de personalul hotelului dedicat servirii pauzelor de cafea;✓ servirea produselor incluse în pachetele stabilite se va face, în masura în care acest lucru este posibil, pe terasa centrului de evenimente, cu respectarea distanței impuse de autorități;✓ oaspetii își vor lăsa vesela și tacâmurile de utilizate în zonele special amenajate și amplasate în zona de servire a pauzelor de cafea.8. Piscină si cabinete de masaj8.1. PiscinaReguli speciale de utilizare a piscinei Zenith in sezonul estival 2020Datorită condițiilor deosebite determinate de pandemie și de reglementările specifice aplicabile, vă rugăm să luați notă că o parte dintre condițiile comerciale și regulile interne utilizate curent, promovate anterior și cunoscute de oaspeții nostri, sunt parțial suspendate sau modificate pe durata sezonului estival 2020, potrivit precizărilor făcute mai jos, singurele în vigoare.Vă rugăm să dați dovadă de civism și să respecțati întocmai regulile interne precizate și îndrumările personalului hotelului.Regulile includ și extrase din Ordinul Nr. 619/1077/2020 din 13 iunie 2020 privind măsuri specifice de protecție sanitară la piscine.✓ având în vedere prevederile ordinului precizat numărul de locuri disponibile la piscina Zenith a fost redus semnificativ;✓ indiferent de tipul de camera sau pachet de servicii de cazare cumpărat, accesul la piscină nu este un serviciu garantat;✓ piscina este deschisă zilnic începând cu ora 09:00 și până la ora 19:00 și este destinată exclusiv oaspeților hotelului Zenith;✓ accesul la piscină poate fi confirmat numai în limita disponibilităților și întotdeauna pe principiul “primul venit-primul servit”;✓ angajarea utilizării unui șezlong la piscină se poate face exclusiv de oaspeții din hotel contactând recepția spa la telefon 0786 805 702;✓ rezervarea poate fi facută numai între orele 16:00 – 19:00 în ziua anterioară sau în ziua utilizării de la ora 08:00 la 12:00;✓ confirmarea locului este primită numai în limita disponibilității locurilor libere la momentul apelului, inclusiv pentru oaspeții care au achiziționat pachetul Premium Plus;✓ în momentul efectuării rezervării tariful utilizării șezlongului va fi încărcat în contul camerei, anularea ulterioară fiind penalizată integral;✓ la momentul confirmării rezervării veți fi informat privind ora disponibilă pentru sosirea la recepția spa în vederea accesului la piscină;✓ vă rugam să respectați ora indicată pentru a menține la un nivel minim contactul cu un alte persoane care urmează să acceseze piscina;✓ în situația în care nu puteți respecta ora confirmată, vă rugăm să anunțați din timp recepția spa, pentru a reprograma accesul;✓ după primirea confirmarii telefonice și încarcarea taxei, accesul va fi permis exclusiv în baza brațării închise pe mână la recepția spa;✓ accesul la piscină se face în limita a maximum 30 de locuri și maximum 10 copii cu vârsta de până la 7 ani inclusiv, pe același șezlong cu părinții;✓ șezlongurile sunt amplasate în poziții fixe în grupuri de câte două, cu 2 metri între fiecare pereche, cu câte o umbrelă și măsuță;✓ este obligatorie respectarea distanței de 2 m pe orice direcție între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite;✓ în nici o situație nu este admisă modificarea amplasării șezlongurilor de către oaspeți, pentru orice situație solicitându-se asistența;✓ excepții pot fi numai în cazul membrilor aceleiași familii care pot ocupa 3 sau 4 locuri, însă cu respectarea distanței față de alte persoane;✓ asistentul are obligația ca mai întâi să verifice cu recepția hotelului veridicitatea informației privind apartenența persoanelor la aceeași familie;✓ accesul în bazin se va face în limitele de capacitate adoptate, astfel încât fiecărei persoane să îi revină un spațiu în apă de cca. 12 mp;✓ ținând cont de dimensiunea piscinei, accesul în bazin este posibil concomitent pentru un număr maxim de 12 persoane (adulți și copii);✓ asistenții de piscină au obligația să solicite ieșirea voluntară din bazin în cazul în care acest număr de persoane este depășit;✓ refuzul de a se conforma normelor impuse de către autorități îndreptățește reprezentanții hotelului să solicite evacuarea persoanei în cauză;✓ accesul la piscină va fi restricționat dacă limitele de capacitate stabilite sunt depăşite şi distanța fizică nu poate fi menținută;✓ accesul la piscină se face numai prin punctul de intrare precizat, respectiv pe la recepția spa, urmând traseul marcat în interior;✓ la intrarea în recepția spa se efectueaza triajului epidemiologic, refuzându-se accesul persoanelor cu temperatura mai mare de 37,30 C;✓ la intrarea în zona bazinului, oaspeții vor trece obligatoriu prin tăvile care conțin apă cu clor pentru dezinfectarea picioarelor;✓ pentru o mai bună securitate sanitară și cât mai mică interferență numărul de angajați care interacționează cu publicul va fi redus;✓ pentru utilizarea toaletelor trebuie să fie respectate regulile de distanțare fizică, normele de civism și cele de respect reciproc;✓ este interzis scuipatul sau suflatul nasului în bazin, pentru oricare astfel de necesități se utilizează șervețele personale sau toaleta;✓ șezlongul de piscină trebuie folosit individual, fără ca acesta să fie partajat între persoane care nu sunt membri de familie;✓ înainte şi după fiecare utilizare, șezlongul de piscină va fi curățat de asistent şi dezinfectat cu produse biocide avizate;✓ toaletele de la etajul 1 care deservesc piscina vor fi asigurate cu apă, săpun, dezinfectant, prosoape de hârtie şi coşuri de gunoi;✓ din rațiuni de securitate sanitară în acest sezon, la piscină se pot reduce semnificativ sau este posibil să nu se facă servicii de bar;✓ igiena respiratorie este obligatorie (tuse și strănut în batista de unică folosință, care va fi aruncată imediat la coșul de gunoi);✓ folosirea măştii de protecție este obligatorie în spațiile interioare (grupuri sanitare, tranzitarea spa-ului între recepție si piscină);✓ angajații vor evita pe cât posibil interacțiunea fizică cu oaspetii şi vor descuraja interacțiunea excesivă între clienți;✓ personalul asistent pe piscină va purta mască la momentul oricărei interacțiuni cu oaspeții, ceea este solicitat și oaspeților;✓ pentru a putea fi cu ușurință dezinfectate după fiecare utilizare, în acest sezon şezlongurile nu vor dispune de salteluțe;✓ pentru șederea pe sezlong folosiți exclusiv prosoapele personale, sau puteti închiria unul sigilat de la recepția spa.✓ tarifele de închiriere șezlonguri, prosoape sau programări masaje sunt afișate la locul comercializării, respectiv la recepția spa.8.2. Vestiare✓ accesul la vestiare nu este permis la acest moment.8.3. Cabinetele de masaj✓ intervalul orar alocat pentru realizarea procedurilor comandate va fi respectat pentru a permite personalului să realizeze toate procedurile de igienizare necesare între oaspeți;✓ este preferabil ca sosirea sa nu se faca mai devreme decat ora programată, în mod special și punctual așteptarea pentru programare se poate face doar în recepția hotelului;✓ dezechiparea și echiparea clientului din afara hotelului se va face în cabinetul de masaj;✓ oasptele va fi preluat de maseur din recepția spa-ului și va fi condus direct în cabinetul de masaj;✓ oaspeții au obligația purtării măștii de protecție pe întreaga durată a efectuării masajelor/procedurilor corporale, excepție făcând procedurile cosmetice faciale;✓ maseurul are obligația de a purta mască și mănuși de protecție pe toată durata efectuării procedurii.✓ în cazul procedurilor faciale, cosmeticianul va purta mască și viziera de protecție personală.8.4. Sauna uscata, Sauna umeda, Salina, Jacuzzi, Self Fittness Corner - regulile generale aplicabile vor fi precizate din momentul in care functionarea va fi permisa. La acest moment functionarea oricaror functiuni ale spa-ului nu este permisa9. PlajăReguli speciale de utilizare a plajei Zenith în sezonul estival 2020Datorită condițiilor deosebite determinate de pandemie și de reglementările specifice aplicabile, vă rugăm să luați notă că o parte dintre condițiile comerciale si regulile interne utilizate curent, promovate anterior și cunoscute de oaspeții noștri, sunt parțial suspendate sau modificate pe durata sezonului estival 2020, potrivit precizărilor făcute mai jos, singurele in vigoare.Vă rugam să dați dovadă de civism și să respectați întocmai regulile interne precizate și îndrumările personalului hotelului.Regulile includ și extrase din Ordinul Nr. 969/1810/1166/2020 / 29.05.2020 privind măsuri specifice de protecție sanitară pe plaje.✓ având în vedere prevederile ordinului precizat numărul de locuri disponibile pe plaja Zenith a fost redus semnificativ;✓ indiferent de tipul de camera sau pachet de servicii de cazare cumpărat, accesul la plajă nu este un serviciu garantat;✓ accesul la plajă al posesorilor de pachet Premium sau Premium Plus se face în limita disponibilităților, pe principiul “primul venit – primul servit”;✓ ceilalti oaspeti care au intenția utilizarii acestui serviciu au ca singura opțiune rezervarea și cumpărarea locului la sosirea în hotel;✓ în acest sezon închirierea șezlongurilor nu se face pentru o singura zi, ci numai pentru durata întregului sejur;✓ tariful de inchiriere este afișat la locul comercializarii serviciului, respectiv la recepția hotelului unde faceți formalitățile de cazare;✓ asumarea utilizării unui șezlong se face numai la recepția hotelului, însă nu pentru câte o zi, ci numai pentru durata întregului sejur;✓ ocuparea unui șezlong la plajă o pot face exclusiv oaspeții hotelului, numai după prezentarea brațării care atesta acest drept;✓ este obligatorie respectarea distanței de 2 m în toate direcțiile între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite;✓ sub fiecare umbrelă sunt amplasate câte 4 șezlonguri, putând fi ocupate toate locurile numai de membri aceleiași familii;✓ asistentul are obligația să verifice cu recepția hotelului veridicitatea informației privind apartenența persoanelor la aceeași familie;✓ în cazul unei familii cu doi sau trei membri, un loc sau două vor ramane libere, fără să poata fi folosite sau ocupate de altcineva;✓ amplasarea șezlongurilor sub umbrelă este securizata cu un cablu de siguranta care sa asigure păstrarea poziției nemodificată;✓ nu este acceptată modificarea poziției sezlongurilor sub umbrelă, cu atât mai mult în afara perimetrului umbrelei;✓ accesul pe plajă se va face în limitele de capacitate adoptate, cu menținerea distanței fizice, evitându-se aglomerarea persoanelor;✓ accesul la plajă va fi restricționat dacă limitele de capacitate stabilite sunt depăşite şi distanța fizică nu poate fi menținută;✓ accesul la plajă se face prin culoarele vizibil semnalizate, de intrare unde se prezintă brățara asistentului și de ieșire ;✓ pentru o mai bună securitate sanitară numărul de angajați care interacționează cu oaspeții pe plajă va fi redus la minimum necesar;✓ pentru utilizarea toaletelor trebuie să fie respectate regulile de distanțare fizică, normele de civism și cele de respect reciproc;✓ în orice situație, inclusiv pentru amplasarea prosoapelor de plaja pe nisip, se va menține o distanță de 2 metri între persoane;✓ șezlongul de plajă trebuie folosit individual, fără ca acesta să fie partajat între persoane care nu sunt membri de familie;✓ înainte şi după fiecare utilizare, șezlongul de plajă va fi curățat de asistentul de plaja şi dezinfectat, cu produse biocide avizate;✓ toaletele plajei Zenith sunt accesibile exclusiv oaspeților și dispun de apă, săpun, dezinfectant, prosoape de hârtie, coşuri de gunoi;✓ pe plajă nu sunt permise activități sportive sau de agreement și nici activități cu jucării sau obiecte mari gonflabile între șezlonguri;✓ din rațiuni de securitate sanitară, în acest sezon pe plaja Zenith nu se fac servicii de bar și nu sunt premise alimentele perisabile;✓ este obligatorie respectarea regulilor generale de conduită și civism, privind păstrarea curățeniei în jur și aruncarea gunouiului la coșuri;✓ folosirea măştii de protecție este obligatorie în spațiile interioare (grupuri sanitare) sau la interactiunea cu asistentii sau alți oaspeti;✓ angajații vor evita pe cât posibil interacțiunea fizică cu oaspetii şi vor descuraja permanent aglomerarile si interactiunea între oaspeți;✓ personalul asistent pe plajă va purta mască la momentul oricărei interacțiuni cu oaspeții, solicitând același lucru și tuturor oaspeților;✓ pentru a putea asigura distanțarea impusă de reglementări, în raport cu dimensiunea plajei disponibile, în acest sezon nu se asigură măsuțe;✓ pentru a putea fi cu ușurință dezinfectate după fiecare utilizare individuală, în acest sezon şezlongurile nu vor dispune de salteluțe;✓ vă rugam să utilizați numai prosoapele personale de plajă și sa nu scoateți din cameră prosoape sau alte piese de lenjerie;10. Grupuri sanitare publice✓ spațiile sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substante de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cat și pentru dezinfectare;✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală in fiecare noapte se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;✓ oaspeții au obligația să utilizeze corect și cu atitudine civică grupurile sanitare avand în vedere că acestea vor fi utilizate și de alte persoane;✓ este recomandat să nu fie amplasate obiectele personale pe podeaua toaletei publice. Geanta sau haina pot fi agâțate de cuierul din interiorul compartimentului;✓ înainte de a acționa butonul ce trage apa în vasul de toaletă, se va inchide capacul vasului de toaletă;✓ pentru a acționa butonul ce trage apa în vasul de toaletă, se recomandă utilizarea unui șervețel de unică folosință sau a unei bucati de hârtie igienică;✓ se recomandă evitarea atingerii coșului de gunoi, acesta putând fi acționat cu ajutorul pedalei;✓ pentru părăsirea compartimentului se va utiliza un șervețel de unică folosință sau hârtie igienică pentru acționarea mânerului, urmând ca acesta să fie aruncat la cel mai apropiat coș de gunoi;✓ oaspeții vor respecta măsurile de igienă personală, respectiv se vor spăla pe mâini cu apă cât mai caldă și săpun pentru cel puțin 20 de secunde;✓ la intrarea și ieșirea din grupurile sanitare publice oaspeții vor utiliza soluții dezinfectante pentru mâini dispuse la iesirea din grupul sanitar;✓ oaspeții sunt încurajați să anunțe recepția dacă identifică un comportament lipsit de civism în utilizarea grupurilor sanitare.RESTUL PREVEDERILOR CUNOSCUTE DIN CONDITIILE DE COMERCIALIZARE ȘI REGULILE DIN ANEXA LA VOUCHER/CONFIRMARE A REZERVĂRII FOLOSITE PÂNĂ ACUM ȘI CARE NU SUNT ANULATE SAU MODIFICATE DE REGULILE SPECIALE DIN ACEST SEZON, ÎȘI PĂSTREAZĂ VALABILITATEA ȘI APLICABILITATEA.
CAZARE
de la
EUR3389EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Voila

Voila

Near Lake Siutghiol/near H2o Beach vezi hotelul pe harta
3 30 recenzii Tripadvisor Scor: 3
CAZARE
de la
EUR3675EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Sweet

Sweet

Toate camerele au TV cu ecran plat cu canale prin cablu. Camerele includ o baie private cu bideu, due ei articole de toalete gratuite.Proprietatea are recepeie deschise nonstop, iar holul ei zonele comune beneficiaze de supraveghere video.Tabera de vacanee din Nevodari este la 1,6 km de Hotelul Sweet, iar plaja H2O se afle la 5 km de proprietate. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaeional Mihail Kogelniceanu Constanea, situat la 12 km de Hotelul Sweet.
CAZARE
de la
EUR3845EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
SULINA

SULINA

Mamaia Nord
HOTEL SULINA INTERNATIONAL 4* MAMAIA Hotelul este situat la 50 m de plaja. Sulina International, hotel de traditie din sudul Statiunii Mamaia, complet renovat si modernizat in anul 2016, va invita sa savurati clipe de neuitat, nu doar in vacanta, ci si daca sunteti la intalniri de afaceri.   Dotari generale: restaurant, parcare proprie (gratuita in limita locurilor disponibile), pastrare obiecte de valoare, terasa, bar.  Restaurantul Aqua este situat la parterul hotelului. Are o capacitate de 80 de persoane, acces la terasa dinspre mare, animata de fantana arteziana din imediata vecinatate a hotelului. In meniul restaurantului se regasesc preparate din bucataria internationala. Aici se pot servi micul dejun in regim bufet suedez, pranzul si cina a la carte Restaurantul Velvet este situat la etajul I al hotelului. Are o capacitate de 180 locuri si permite o vedere panoramica asupra tarmului marii. Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu dus, balcon (mobilier de balcon), internet wireless, uscator de par, halat de baie, telefon in camera si in baie. Apartamentul are doua balcoane. Toate spatiile de cazare au vedere laterala la mare. 146 - Camere duble cu pat matrimonial si doua paturi. Camera Matrimoniala 3*: suprafata totala 14 mp; pat dublu (1600/1900 mm), spatiul din camera nu permite instalarea unui pat suplimentar. Camera Twin 4*: suprafata totala 17 mp; doua paturi de 1 persoana (900/1900 mm x 2); spatiul din camera permite instalarea unui pat suplimentar. Apartamente: 10 - Apartamentul este compus din living cu canapea extensibila (1600/2000 mm extinsa) si dormitor cu pat matrimonial. Suprafata totala 36 mp. Observatii Regulament intern Hotel Sulina International 4* -ziua hoteliera incepe la ora 16.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/check-in); ziua hoteliera se termina la ora 12.00 (ora la care trebuie eliberata camera/check-out). -nu este permis accesul in hotel sau in restaurant cu alimente si bauturi din exterior; produsele oferite la mic dejun, dejun si cina se vor consuma doar in interiorul restaurantului/terasei pe parcursul desfasurarii mesei. -fumatul nu este permis in cadrul hotelului. -nu este permisa iesirea cu produse alimentare si bauturi din locatie. -accesul animalelor de comanie este interzis. -cazare se va efectua in baza prezentarii voucherului, a actului de identitate (inclusiv pentru copii) si a completarii fisei de turist la receptie. -alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului; nu se poate garanta un anumit etaj, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector; solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte, care se pot satisface in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea. -parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile si nu se retin locuri pentru turisti.   Servicii masa: se acorda in restaurantul hotelului, mic dejun bufet suedez, pranzul si cina in sistem bonuri valorice. Facilitati copii (in camera cu 2 adulti):  - 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0- 6 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar;  - primul copil 6- 12 ani neimpliniti are gratuitate la cazare, fara pat suplimentar asigurat, iar al doilea copil achita  un pat suplimentar.  - 1 copilul cu varsta peste 12 ani neimpliniti achita obligatoriu pat suplimentar si mic dejun integral. In camera 3* se accepta un singur copil.  (in apartament cu 2 adulti):  - 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-12 ani neimpliniti au gratuitate la cazare si achita micul dejun in functie de varsta - al treilea adult in apartament sau un copil peste 12 ani achita micul dejun integral - al patrulea adult in apartament achita 100% din valoarea unui loc in apartament.  
CAZARE
de la
EUR3871EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Pescarus

Pescarus

Mamaia Sud, 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Aproape de Satul de Vacanta!Profil: Recomandat pentru tineret / buget mediuSituare: Hotelul este situat in zona sudica a statiunii Mamaia, in apropiere de parcul Aqua Magic si de Satul de Vacanta, la circa 50 m de plaja. Info: Acesta dispune de 133 de camere din care 127 duble si 6 apartamente, asezate pe 4 nivele. Camere: Camerele duble dispun de grup sanitar propriu, TV cablu si frigider. Toate camerele au aer conditionat. In apartamente pot fi cazati maxim 3 adulti sau familii formate din 2 adulti si 2 copii. Restaurant: Hotelul nu dispune de restaurant propriu; masa se poate servi in una din unitatile din apropiere. Servicii gratuite: informatii turistice, trezirea turistilor la cerere, jocuri (table, sah) Facilitati copii: Copiii intre 0 si 10 ani au gratuitate la cazare, iar cei peste 10 ani achita 20% din tariful unui loc fara a beneficia de pat suplimentar sau 35% din tariful unui loc si primesc pat suplimentar. Animale de companie: Accesul nu este permis. Atractii in zona: Aqua Magic, Parcul de distractii ,,Luna Park', bowling
CAZARE
de la
EUR4002EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Megalos

Megalos

3 47 recenzii Tripadvisor Scor: 3
CAZARE
de la
EUR4355EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Florida

Florida

Near Lake Siutghiol/aquapark Aqua Magic Mamaia vezi hotelul pe harta
Profil: Recomandat pentru relaxare / odihna Situare: Hotelul nou si modern, situat pe malul lacului Siutghiol, beneficiaza de o excelenta pozitie vizavi de o sala de sport complexa: tenis de masa, fotbal, minigolf, bowling, biliard si terenuri de tenis.   Info: Hotelul dispune de 2 sali de conferinte, avand 30, respectiv 100 de locuri, dotate la cerere cu: TV, retroproiector, videoproiector, flip chart si sistem audio complet. Are 57 camere matrimoniale, 24 camere twin, 6 apartamente, 1 apartament presidential, restaurant (120 de locuri), bar de zi, sala masaj, sauna, sala de fitness, internet-cafe, zona pentru fumatori si  parcare. Camere: Camerele si apartamentele din cadrul hotelului dispun de televizor, minibar, telefon, aer conditionat, incalzire centrala si seif. Multe dintre spatiile de cazare au balcon. Apartamentul prezidential este alcatuit din 2 dormitoare, 2 bai si un living.Camerele single reprezinta 80% din tariful de dubla si nu se pot valorifica in perioada 23.06-20.08.2020 Restaurant: Hotelul detine un restaurant cu o capacitate de 200 de locuri, combinatia perfecta intre confort si eleganta, intre o cina cu prietenii si un dejun de afaceri. Masa se poate servi si pe terasa cu vedere la lacul Siutghiol. Micul dejun se serveste in sistem ,,bufet suedez'. Bonurile valorice de masa se pot consuma atat la restaurantul ,,Voila', cat si la restaurantul ,,Caraiman'. Servicii gratuite: internet wireless, parcare Servicii cu plata: spalatorie, curatatorie, convorbiri telefonice, trimitere fax Facilitati copii: Copiii cu varsta intre 0 si 7 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, cei intre 7 si 12 ani se achita partial valoarea unui loc, iar cei peste 12 ani achita la fel ca un adult. Animale de companie: Este permis accesul cu animale de companie de talie mica, cu plata unei taxe la receptia hotelului. Atractii in zona: sala de sport complexa, tenis de masa, fotbal, minigolf, bowling, biliard si terenuri de tenis, plimbare cu vaporasul spre Insula Ovidiu si Restaurant Cherhana, activitati de pescuit in lacul Mamaia.  
CAZARE
de la
EUR4515EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Delta

Delta

Mamaia Sud
HOTEL DELTA este situat in sudul statiunii, la 50 m de plaja, este dispus pe 4 etaje si are 62 camere duble matrimoniale, 63 camere duble twin si 9 apartamente.In apropiere veti gasi principalele atractii ale statiunii: parcul acvatic Aqua Magic, Telegondola si Satul ce Vacanta ce se afla la doar 5 minute de mers pe jos, dar si Cazino Mamaia unde puteti ajunge in mai putin de 15 minute de mers pe jos.Dotari si serviciiHotelul ofera 270 locuri in camere duble mari, mici si apartamente, bar de zi, seif, parcare, internet si este complet renovat. Acesta pune la dispozitia turistilor plaja privata - contra cost.Nu se accepta animalele de companie. Parcarea este contra cost - 20 lei/ zi.Servicii masaMASA: se poate servi la unul din restaurantele de mai jos:Restaurant AuroraMic dejun - bufet suedezDemipensiune - mic dejun bufet suedez + pranz sau cina in sistem bonuri valoricePensiune completa - mic dejun bufet suedez + pranz si cina in sistem bonuri valoriceCopilul 0 - 4.99 ani beneficiaza de gratuitate la micul dejun;Copilul 5 -13.99 ani are gratuitate 50% la masa;Copilul peste 14 ani achita tariful integral.Terasa MariaMic dejun, pranz si cina in sistem bonuri valorice.PACHETELE CU DEMIPENSIUNE SI PENSIUNE COMPLETA NU INCLUD MASA PENTRU COPIII CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0- 11.99 ANI.Dotari camereCamerele sunt dotate cu mobiler nou, bai renovate, gresie, balcon, TV, frigider, aer conditionat.Facilitati copiiIn camera cu 2 adulti:- primul copil (0 - 9.99 ani) gratuit fara pat suplimentar;- al doilea copil (0 - 9.99 ani) achita 50% din valoarea unui loc cu pat suplimentar;- copiii peste 10 ani achita 50% din valoarea unui loc cu pat suplimentar;- un adult si un copil achita camera integral.- in apartament se recomanda cazarea a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil. Nota. Nu se accepta pat suplimentar in camera dubla matrimoniala.
CAZARE
de la
EUR4327EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Majestic

Majestic

Hotelul Majestic este situat in centrul statiunii, la numai 50 de m de plaja.Facilitati hotel: 3 restaurante, program artistic pentru copii si adulti, 2 locuri de joaca pentru copii, amenajate atat in interiorul hotelului, cat si in exterior, in gradina de vara, teren de sport (echipamentele se asigura in limita articolelor sportive disponibile, iar utilizarea terenului se face cu prezentarea la receptie), mese de tenis, sezlonguri si umbrele la piscina, piscina pentru adulti incalzita, piscina pentru copii incalzita, hamace, balansoare, aparate de fitness langa piscinas, facilitati SPA (sauna uscata, 2 jacuzzi), internet Wi-Fi, parcare auto (in limita locurilor disponibile), pastrare obiecte de valoare, camera de bagaje, pat bebe la cerere, spalatorie cu autoservire, apel telefonic de trezire, jocuri de divertisment (sah, table, rummy, carti de joc), stand de presa nationala la receptie, infomatii turistice, cultural-sportive.Hotelul dispune de 241 de camera duble, 13 apartamente si 8 garsoniere.Facilitati camere: aer conditionat, plasma TV, telefon cu linie nationala si internationala, minibar, Wi-fi gratuit, uscator de par, cosmetice personalizate, uscator de rufe.
CAZARE
de la
EUR4400EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Dorna

Dorna

Hotelul este situat in nordul statiunii Mamaia, la 100 m de plaja.Facilitati hotel: receptie non-stop, camera de bagaje, seif, restaurant, bar, terasa, gradina piscina exterioara, plaja privata, sala de conferinte si petreceri, loc de joaca pentru copii, mini-teren de badminton sau volei, masa de tenis si masa de biliard, sala fitness si aqua gym la piscina,cursuri de dans, zumba, darts, rummy si table, fax/copiator, inchirieri auto, lustruire pantofi, serviciu de calcatorie, spalatorie, zona pentru fumatori, facilitati pentru persoanele cu mobilitate redusa, internet wireless, parcare gratuita. Complexul Dorna pune la dispozitie 142 camere duble si 5 apartamente.Facilitati camere: aer conditionat, televizor LCD, telefon, birou, minibar, seif, internet wireless, baie cu cabina de dus, uscator de par, balcon.
CAZARE
de la
EUR4807EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Sun and Fun

Sun and Fun

HOTEL: in centrul statiunii, aproape de hotelul Meteor, renovat in 2005, dispune de 57 camere duble, parcare. CAMERE: TV, minibar, baie cu dus, fara balcon, aer conditionat contra cost 20 lei/zi. COPII (in camera cu 2 adulti): 0 - 14 ani gratuit, fara pat; pat suplimentar 50% dintr-un loc de cazare. MASA: in sistem bonuri valorice, in cadrul rest Meteor 3*.
CAZARE
de la
EUR5068EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Perla

Perla

Profil: Recomandat familiilor cu copii Situare: Hotelul este situat la intrarea din partea de sud a statiunii, in apropiere de Satul de Vacanta, de complexul comercial ,,Perla'. Info: Hotelul face parte din lantul hotelier ,,Phoenicia Hotels & Resorts'. Hotelul ofera urmatoarele facilitati: restaurant cu specific international, crama, baruri, piscina, sala de conferinte de 200 locuri si parcare proprie. Camere: Camerele sunt dotate cu TV, minibar si aer conditionat. Camerele nu au balcon. Hotelul dispune de 161 camere duble, 121 cu pat matrimonial si 40 de camere cu 2 paturi separate. Camerele au vedere partiala la mare. Numarul maxim de persoane care pot ocupa camerele duble este de doi adulti si doi copii cu varsta de pana la 12 ani. Garsonierele, in numar de 11, sunt dispuse cate una pe fiecare etaj si au un pat matrimonial si un pat simplu. Numarul maxim de persoane care pot ocupa acest tip de camera este de 3 adulti si 2 copii cu varsta de pana la 12 ani. Apartamentele, in numar de 33, sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila si o camera cu pat matrimonial. Numarul maxim de persoane care pot ocupa acest tip de camera este de trei. Restaurant: Hotelul detine trei restaurante, unul cu specific international, unul cu specific romanesc, de crama, care se afla la etajul 11, si unul pentru ceremonii cu o capacitate de 600 persoane.La restaurant se serveste mic dejun si pranz - NU SE SERVESTE CINA!!! Servicii gratuite: TV, frigider, aer conditionat, pastrarea valorilor in seiful hotelului, Internet, trezirea turistilor la cerere, parcare, transport si depozitare bagaje, informatii turistice, accesul la piscina, transmiterea corespondenteiServicii cu plata: spalat, calcat, coafor - frizerie, masaj, sala de conferinte, servicii postale, servicii telefonice Facilitati copii: Copiii intre 0 - 12 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar. La micul dejun, copiii intre 0 - 5 ani beneficiaza de gratuitate, iar cei intre 5 - 12 ani beneficiaza de reducere 50%. Copiii cu varsta intre 12 -14 ani achita 30% din valoarea unui loc si micul dejun integral; copiii cu varsta intre 14 - 18 ani beneficiaza de 50% reducere la cazare, cu pat suplimentar, iar micul dejun se achita integral. Animale de companie: Accesul nu este permis. Atractii in zona: Telegondola, Aqua Magic
CAZARE
de la
EUR5210EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii

Hotel Alma

HOTELeste deschis in anul 2013, situat la aprox. 100 m de mare, in apropiere de Aqua Magic. FACILITATI MASA: in restaurantul propriu, micul dejun in regim bufet suedez, celelalte mese in sistem bonuri valorice. Hotelul detine 24 de camere, restaurant cu 80 de locuri, terasa cu 50 de locuri, curatatorie si spalatorie, parcare (20 locuri), internet wireless gratuit. Camerele sunt dotate cu minibar, uscator de par, aer conditionat, TV, balcon, internet (prin cablu), seif. TARIFE COPII (in camera cu 2 adulti): 0 - 7 ani au gratuitate la cazare cu mic dejun, fara pat suplimentar; 7 - 14 ani achita 50% dintru-un loc cu pat suplimentar; peste 14 ani achita un loc integral.
CAZARE
de la
EUR5267EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Marie

Marie

Camere: Hotelul vine in intampinarea turistilor sai cu 3 apartamente, 6 camere triple si 55 de camere duble matrimoniale. Toate camerele au mobilier nou, baie cu dus, mocheta, televizor LCD, aer conditionat, internet wireless, telefon intern si international, minibar. Camerele triple au un pat matrimonial si un pat de o persoana sau canapea. Apartamentele au o singura camera foarte spatioasa, dotata cu pat matrimonial si canapea extensibila .Facilitati: Hotelul dispune de parcare proprie.Facilitati copii:(in camera cu 2 adulti): - 2 copiii cu varsta cuprinsa intre 0- 12 ani (neimpliniti) beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar asigurat. In camerele duble nu este posibila introducerea unui pat suplimentar.
CAZARE
de la
EUR5410EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Delfin

Delfin

Hotelul Delfin se afla in capatul sudic al statiunii Mamaia, la doar 2 minute de mers pe jos de Marea Neagra.Facilitati hotel: receptie non-stop, terasa, bar, seif, aer conditionat, automat (bauturi), camera de bagaje, zona pentru fumatori, camere de familie, camere pentru nefumatori, zona pentru fumatori, zona de plaja, menaj zilnic, fax/copiator, internet wireless gratuit. parcare gratuita.Hotelul dispune de 141 camere duble din care 97 camere standard si 34 executive.Facilitati camere: aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus, balcon.
CAZARE
de la
EUR5516EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL ROMANTIC

HOTEL ROMANTIC

pe malul lacului Siutghiol vezi hotelul pe harta
Hotelul Romantic s-a deschis in vara anului 2010, este pozitionat pe malul lacului Siutghiol, in zona Hotelului Scandinavia, in spatele Hotelului Regal, la 150 m de tarmul marii.
CAZARE
de la
EUR5532EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL DUNAREA

HOTEL DUNAREA

MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19Masuri de siguranta conform Legii 55/2020 Art.5 alin 3 lit (f) Ordinul nr 1731/832/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul SARS CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatilor in conditii de siguranta sanitara in domeniul economiei, pe durata starii de alerta.Va prezentam un set de masuri ce vor fi luate de echipa noastra, in contextul reluarii activitatii dupa criza provocata de pandemie. De asemenea, ne vom supune regulilor si masurilor ce vor veni in completare din partea autoritatilor.-Mai multa flexibilitate privind rezervarile: oferirea posibilitatii de a schimba perioada fara diferenta de tarif pentru sezonul 2020. In cazul dorintei de anulare, oferim alternativa turistului de a reprograma rezervarea pentru sezonul 2021, de preferat in aceeasi perioada insa cu o majorare de tarif care va fi anuntata la inceputul anului 2021.-Marcarea locurilor de asteptare la receptie, la lifturi sau in orice alt loc unde s-ar putea face aglomeratie: marcarea si delimitarea zonei de distanta sociala recomandata de 1,5m. Astfel turistii vor sti exact unde ar trebui sa astepte pentru a fi in siguranta.-Masurarea temperaturii cu sistem de termoviziune la intrarea in hotel.-Instalarea de covorase dezinfectante la intrarea in hotel, dispozitive cu gel dezinfectant la receptie, la lift, cat si pe holurile de pe etaje, folie antimicrobiana pentru butoanele lifturilor, instalarea de dispensere cu dezinfectant in baile comune din incinta hotelului, in zona de bar si terasa.-Purtarea obligatorie a mastii in incinta hotelului si in spatiile comune pana la intrarea in camera.-Montarea unor panouri de protectie din plexiglas la receptie si bar, intre clienti si receptioner/barman . -Adaptarea procedurilor de curatenie in camere si spatiile deschise. Se vor dezinfecta toate punctele de contact cum ar fi: butoane, intrerupatoare, robineti, balustrade, manere usi, telefoane din camera, mese, scaune si fotolii.-Masuri de igiena in lifturi. Diminuarea numarului la 2 persoane ce pot fi in acelasi timp in lift si dezinfectarea de mai multe ori pe zi a acestora. -Curatenia si dezinfectarea camerelor se va face doar la check in, iar lenjeria si menajul se vor efectua cu aprobarea turistului (la cerere). -Gruparea turistilor in zona receptiei nu este permisa si trebuie mentinuta distanta in momentul check in-ului. In spatiile comune ale hotelului sa nu se formeze grupuri mai mari de 3 persoane. -La receptia hotelului si la bar se va respecta distantarea meselor si a fotoliilor de 1,5 m.
CAZARE
de la
EUR5688EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Vila La Mer Mamaia Nord
CAZARE
de la
EUR6090EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii